ALEX eta ENERITZEN BLOGA

SAN FRANTZISKO-BERMEO

7 komentario:

Zorionak Alex eta Eneritz. Blog polita argitaratu duzue.
Ana

 

kaixo eneritz naiz asko gustatu zait nire bloga.
Interesantea da baina ez dakit zelan egin dudan oso ondo baina bueno...ondo egon da hau lana egitea.
Ezpero dut zuei asko gustatzea.
AGURRRR, MUXU BATT!!

 

kaixo,ni eneritz naiz eta asko gustatu zait hau egitea,eta espero dut zuei gustatzeaaaaaa...Eta ez dakit zelan eginn dudannn bainaa ez daaa ezer ere ez errezaaaaaa!!!!!!buenooo,ba horiiiii!!!!!
muxu handiakk!!

 

harripacachanga naiz asko gustatu zait alexen eta eneritzen txikibloga eta espero dut horrela jarritzea muxu handi bat!!!zorionak eta urte berri on harripacachanga

 

hola ni eneritz naiz eta espero dut asko gustaaaatxzeeaaa ...porq no se benn las bisitass!!!! joeeee!!!! ...buenoo..... sin massss...agurrr eta urrengo hartee!!

 

Kaixo :
Askogustatu zait zuen bloga oso interesgarria izan da eta oso polita ere ! Besarkada bat

 

Publicar un comentario